top of page
Business Meeting

KOMPLEXNÁ SPRÁVA POHĽADÁVOK

Riadenie pohľadávok má dve časti a to je prevencia a vymáhania. Cieľom prevencie je, aby nevznikali nedobytné, alebo neskoro uhradené pohľadávky. Vymáhanie nastupuje v okamihu, keď sa nepodarilo zaistiť, aby bola pohľadávka hradená včas.

Zmyslom riadenia pohľadávok je ochrana spoločnosti pred vysokým podielom faktúr po splatnosti a minimalizácia podielu nedobytných pohľadávok, ktoré nie sú vôbec vymožené, alebo sú inkasované s vynaložením relatívne vysokých nákladov.

Pri svojej činnosti uprednostňujeme príjemne vzťahy so zákazníkom, ktorých výsledkom je včasné uhradenie faktúr. To je tiež jeden z dôvodov, prečo v prípade záujmu vystupujeme pod menom firmy nášho klienta a pohľadávky sa vymáhajú na účet nášho klienta. To znamená, že druhá strana nepocíti v prípade komunikácie ohľadom neuhradených faktúr akúkoľvek zmenu, resp. nejasnosť, kto ho kontaktuje.

S našim klientom uprednostňujeme veľmi úzky pracovný vzťah. Podrobne spoznáme profil firmy, zamestnancov, jednotlivé činnosti fakturácie, spôsob úhrady faktúr, spôsob riešenia prípadných nezrovnalostí. Spoločne nastavíme komunikáciu, ktorá bude vyhovovať obom stranám a tým pádom zabezpečíme prevzatie komplexnej správy pohľadávok s aktívnou komunikáciou s ďalšími zamestnancami. Dbáme na dodržiavanie kódexov firmy a radi zapracujeme do nášho spôsobu správy pohľadávok akékoľvek požiadavky klienta.

Klient je z našej strany informovaný o vývoji pohľadávok a pri každom dôležitom rozhodovaní si náš návrh riešenie vopred odsúhlasíme.

Našim cieľom je ako spokojnosť nášho klienta zabezpečením včasnými úhradami faktúr, tak spokojnosť aj druhej strany. Pretože správna komunikácia dokáže zabezpečiť vynikajúce obchodné vzťahy a maximálnu spokojnosť všetkých zúčastnených.

KOMPLEXNÁ SPRÁVA POHĽADÁVOK: Service
bottom of page