
VÝŤAH K ÚSPECHU NEEXISTUJE, MUSÍŠ POUŽIŤ SCHODY
Nastavenie správy pohľadávok do želateľnej podoby si vyžaduje analýzu aktuálneho stavu, zozbieranie potrebných dát, zistenie potrieb klienta v oblasti správy pohľadávok, predloženie návrhov zlepšení, zapracovanie požiadaviek klienta, odsúhlasenie si spôsobu komunikácie. Riešenie týchto prvotných činnosti až po finálnu fázu nastavenia automatického procesu riešenia pohľadávok trvá určitú dobu, počas ktorej aktívne s klientom komunikujeme.
Ku každému zákazníkovi pristupujeme individuálne, preto je veľmi ťažké popísať „fixný„ model vymáhania. Často krát v prípade komunikácie dochádza k riešeniu príčin neuhradenia faktúr. Tie bývajú rôzne. Je preto potrebné zamyslieť sa nad tým, aký je ideálny spôsob vymáhania pohľadávok. Sme toho názoru, že táto otázka nemá univerzálnu odpoveď. V prípade zmeny „kulís“, sa zmení aj spôsob vymáhania a to častokrát v zábehu.
V BLOGu sme pre vás spracovali MODELOVÝ PRÍPAD komplexnej správy pohľadávok na základe našej reálnej skutočnosti.